Načini plačila
Ponudnik kupcu omogoča naslednje načine plačila:
• Plačilo po povzetju*
Plačilo po povzetju je plačilo z gotovino ali kartico ob prevzemu paketa. Plačilo po povzetju je omogočeno le v primeru, če uporabnik želi, da se mu naročeni izdelek dostavi na njegov domači naslov v Sloveniji. Za plačilo po povzetju se kupcu dodatno zaračuna strošek v višini 2,0 EUR – to je strošek zaradi provizije, ki jo ponudniku zaračuna Pošta Slovenije, GLS ali druga dostavna služba. Dodaten strošek za plačilo po povzetju ni vključen v ceno izdelka in se obračuna dodatno. O navedenem strošku je kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška. Strošek plačila po povzetju je zaračunan in naveden tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.
*Pri posameznih naročilih si ponudnik izjemoma in iz utemeljenih razlogov pridržuje pravico zahtevati plačilo po predračunu, z nakazilom na račun ponudnika po ponudbi/predračunu (gre zlasti za primere preteklih negativnih izkušenj s konkretnim kupcem, ko naročil po dostavi ni prevzel, ko konkretni kupec evidentno in kontinuirano zlorablja pravice iz Zakona o varstvu potrošnikov, ko je kupec ponudniku ob odstopu od pogodbe vračal uničeno, poškodovano ali rabljeno blago, ko ima kupec v razmerju do ponudnika zapadle neplačane obveznosti, ipd.)
• Plačilo po predračunu
Kupec se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. In sicer na poslovni račun ponudnika Svetovanje in trgovina, Neža Vrtačnik s.p., Šempeterska ulica 4, 4000 Kranj, odprt pri REVOLUT BANK UAB, LITVA, IBAN: LT183250099735102440 SWIFT/BIC: REVOLT21XXX. Po oddaji naročila kupec prejme predračun na elektronski naslov s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR. Rok plačila predračuna je pet (5) delovnih dni od prejema predračuna. Pravočasno plačilo predračuna je bistvena sestavina pogodbe. V kolikor do poteka roka za plačilo predračun ni plačan se šteje, da je pogodba razvezana po samem zakonu, ponudnik pa v tem primeru več ne jamči rezervacije za naročene izdelke ter je prost vseh obveznosti iz naslova tega konkretnega naročila. Naročilo gre v postopek obdelave (vključno z odpremo) šele po prejemu celotnega plačila po predračunu.
V kolikor se odločite za plačilo po povzetju, vam bo pošiljko dostavila kurirska služba med 08. in 14. uro! V kolikor v tem času dostave niste dosegljivi na domačem naslovu oz. na naslovu, ki ste ga pustili za izstavitev računa, lahko ob oddaji naročila navedete drug naslov za dostavo, saj nam je pomembno, da je pošiljka dostavljena na naslov kjer ste dosegljvi oz. je dosegljiv nekdo, ki bi pošiljko lahko prevzel. V kolikor na naslovu za dostavo v času dostave nihče ne bo dosegljiv, kurir pusti obvestilo o pošiljki ter kje jo lahko prevzamete oz. se z njim dogovorite, kdaj naj le-to ponovno poizkusi izročiti. V primeru, da paketa kupec ne prejme v treh (3) delovnih dneh, mora to kupec sporočiti preko elektronske pošte info@okroglalicka.si
• Plačilo s Stripe-om ali plačilo s kreditnimi karticami preko Stripe spletnega sistema
Plačilo vašega naročila lahko opravite preko sistema Stripe, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Mastercard, Visa, Visa Electron in American Express). Kupcu za uporabo kreditnih kartic ni potrebno ustvariti svojega Stripe uporabniškega računa. Plačilni sistem Stripe velja za enega najbolj varnih plačilnih sistemov na svetu. Plačilo je na našem Stripe računu vidno v roku nekaj minut. V kolikor pa vašega plačila ne bomo prejeli, vas bomo o tem obvestili na vaš elektronski naslov ali po telefonu.
V odvisnosti od izbranega načina plačila (npr. Stripe) kupcu lahko nastanejo dodatni stroški (dodatne provizije in drugi stroški, vezani na izbranega ponudnika plačilnih storitev), in sicer v višini, ki jo ponudniku zaračuna s strani kupca izbrani ponudnik oz. izvajalec plačilnih storitev. Ta strošek je odvisen od izbranega izvajalca oz. ponudnika plačilnih storitev, njihovih cenikov oz. tarif in vrednosti nakupa ter ni vključen v ceno izdelka, temveč se obračuna dodatno. Morebitni dodatni strošek, ki je odvisen od izbranega načina plačila, se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. O navedenem strošku je torej kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška, naveden pa je tudi tako na naročilu, kot na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.
Pri naročilih s plačilom z gotovino na mestu prevzema morajo pravne in druge osebe, samostojni podjetniki posamezniki, posamezniki, ki samostojno opravljajo dejavnost, upravni in drugi državni organi, organi samoupravnih lokalnih skupnosti in nosilci javnih pooblastil upoštevati, da lahko na tak način izvedejo le plačila v zneskih do 420 € (oz. največ v znesku, ki ga določi vsakokrat veljavna zakonodaja). V ostalih primerih je priporočljivo izvesti plačilo s predhodnim nakazilom (po predračunu) ali plačilo s kreditno ali plačilno kartico.
V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
• Plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice.
• V primeru, da se podatki plačnika na računu in osebe na plačilni ali kreditni kartici ne ujemata, si ponudnik pridržuje pravico do zavrnitve naročila.
• Po potrditvi naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo ponudnika.
Dostava naročila
Kupljeni izdelki bodo dostavljeni na katerikoli naslov na območju republike Slovenije. Za artikle na zalogi je dobavni rok od 2 (dveh) do 5 (petih) delovnih dni po prejemu bančnega nakazila ali plačila s kartico. V kolikor blaga ni na zalogi, je uporabnik o tem obveščen pred zaključkom nakupa, kot tudi o ocenjenem oziroma predvidenem roku za dostavo.
Za dostavo skrbita Pošta Slovenije in GLS (General Logistics Systems), vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Izbira dostavne službe s strani kupca ni možna, ponudnik sam določi, s katero dostavno službo bo poslal paket. V primeru dostave na dom stroški prevoza, poštnine ali morebitni drugi stroški v zvezi s tem (v nadaljevanju: stroški dostave) niso vključeni v ceno izdelka in se obračunajo dodatno. O višini stroškov dostave je kupec seznanjen v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom zneska teh stroškov. Stroški dostave so zaračunani in navedeni tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in jih kupec poravna skupaj z zneskom naročila. Strošek dostave se izračuna avtomatično ob naročilu blaga in se bo izpisal ob zaključku naročila, še preden kupec odda naročilo z obveznostjo plačila. Strošek dostave je del končne cene celotnega naročila. Strošek dostave je odvisen od velikosti, dimenzij in teže pošiljke ter vključuje stroške dostave in stroške pakiranja in priprave. Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.
Ob hkratnem naročilu več izdelkov z različnim rokom dobave, se upošteva najdaljši dobavni rok, saj se vsi naročeni artikli dostavijo kupcu hkrati, razen v kolikor kupec od ponudnika izrecno zahteva drugače. V primeru, da kupec (npr. zaradi različnih rokov dobave za različne artikle iz istega naročila ali pa iz drugega razloga) želi naročilo prejeti v dveh ali več ločenih pošiljkah, se mu za vsako ločeno pošiljko obračuna strošek dostave, v kolikor izbere plačilo po povzetju pa se mu za vsako (ločeno) pošiljko obračuna tudi dodaten »Strošek plačila« za storitev oz. provizijo, ki jo ponudniku zaračuna dostavna služba (Pošta Slovenije, GLS, ipd.).
Med vikendi in prazniki ni dostave, naročilo za izdelke na zalogi se odpošlje naslednji delovni dan. Če blaga ne prejmete v nekaj dneh od odpošiljanja, nas prosim o tem nemudoma obvestite na elektronski naslov: info@okroglalicka.si.
Dostavne službe artikle dostavljajo v dopoldanskih urah, zato se lahko odločite tudi za dostavo na katerikoli drugi naslov. Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu, bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za kasnejši prevzem.
Cenik dostave
Cena dostave z dostavno službo GLS ali s Pošto Slovenija znaša 3,90 EUR. Izjema so paketi oz. izdelki, ki zaradi svojih mer, mase ali drugih posebnih značilnosti zahtevajo posebno obravnavo. Stroški dostave se obračunavajo glede na destinacijo in vrsto izdelka.
Strošek dostave se lahko spreminja skladno z vsakokrat veljavnim cenikom dostavne službe, pri čemer se strošek dostave po trenutku, ko se pogodba skladno s Splošnimi pogoji šteje za sklenjeno, ne more več spremeniti.
Plačilo odkupnine po povzetju:
Pri izbiri plačila po povzetju se zaračuna dodaten strošek v višini 2,0 EUR – t.i. »Strošek plačila«, in sicer zaradi storitve »odkupnina« in/ali provizije, ki jo ponudniku zaračuna Pošta Slovenije, GLS ali druga dostavna služba. Dodaten strošek za plačilo po povzetju ni vključen v ceno izdelka in se obračuna dodatno. O navedenem strošku je kupec seznanjen že v povzetku naročila, še pred potrditvijo oddaje naročila z obveznostjo plačila, in sicer z ločenim prikazom tega stroška. Strošek plačila po povzetju je zaračunan in naveden tako na naročilu, kot tudi na računu za izdano blago in ga kupec poravna skupaj z zneskom naročila.
Plačilo odkupnine s kreditno / debetno kartico:
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico (Na paketomatih GLS je možno samo plačilo s kartico), se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS izdal račun. V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).
Prevzem na paketomatu:
Za občasne pošiljatelje so GLS Paketne trgovine in Paketomati odlična rešitev za zanesljivo paketno distribucijo. Služijo kot priročne prevzemne ali oddajne točke. GLS Paketne trgovine imajo zelo dolge delavnike, GLS Paketomati pa so na voljo 24 ur na dan. V Sloveniji jih je več kot 250 Paketnih trgovin in 15 Paketomatov. Plačilo na Paketomatih je možno zgolj S KARTICO. Vse Parcel Shop poslovalnice in njihov delovni čas lahko vidite TUKAJ.
Odkupnino paketa lahko GLS kurirju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. Ob dostavi v Paketomat lahko plačate samo s kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico, se vam bodo dodatno zaračunali stroški bančne provizije v vrednosti 1,43% od zneska odkupnine, za katero vam bo GLS kurir izdal račun.
V primeru neuspešnega poskusa dostave vam bo GLS kurir pustil sporočilo o prispeli pošiljki. Na sporočilu je navedena številka paketa in telefonska številka GLS dostavne službe (01 500 11 90), ter njihov elektronski naslov (info@gls-slovenia.com).
Poškodovana, uničena ali izgubljena pošiljka
Če kupec ob prevzemu pošiljke s strani dostavne službe opazi, da je pošiljka (ali artikel v njej) fizično poškodovana, v pošiljki manjka vsebina ali pošiljka kaže znake odprtja, mora nemudoma po seznanitvi s poškodbo, znakom odprtja ali manjkajočimi artikli, torej že ob samem prevzemu, najkasneje pa v roku 3 dni od dostave, o tem obvestiti ponudnika in dostavno službo, ki je dostavo izvedla, na zahtevo dostavne službe ali ponudnika pa tudi izpolniti morebitne zahtevane obrazce ter predložiti zahtevane dokaze, ki so nujno potrebni za obravnavo reklamacije oz. pritožbe s strani dostavne službe. Ponudniku (na zahtevo dostavne službe pa tudi dostavni službi) mora kupec (z namenom zavarovanja in posredovanja dokazov) skupaj z obvestilom iz prvega stavka posredovati fotografije pošiljke, nalepke na pošiljki, ki označuje storitev dostave (podatek o številki pošiljke, izvajalcu dostave, ipd.), poškodovane (notranje in/ali zunanje) embalaže, poškodovanega artikla in pa kratek opis poškodbe.
V kolikor kupec že ob sami dostavi (t.j. neposredno ob prevzemu) zazna poškodbo pošiljke ali vidne znake odprtja pošiljke, kupec lahko zavrne prevzem takšne pošiljke (v kolikor je le mogoče naj pošiljko tudi fotografira) in o tem nemudoma obvesti ponudnika na e-mail: info@okroglalicka.si.